Plus Home Services Aalst nam eind vorige week zijn intrede in het nieuwe pand aan de Gentsestraat 153 te Aalst en dat werd gevierd! In aanwezigheid van burgemeester Christoph D’haese, rolden de kantoor-medewerkers Nathalie, Steffie en Dorien op 20 januari 2017 de rode loper uit. Plus Home Services opende voor het eerst zijn deuren op 2 september 2007 te Aalst. Ondertussen is dit kantoor uitgegroeid tot een kantoor met 84 vaste thuishulpen en meer dan 400 klanten. Plus Home Services is dan ook één van de grootste spelers op de markt van de diensten-cheques. “We streven naar zowel tevreden klanten als tevreden personeel en werken daarom enkel met medewerkers die na een grondige selectie bij een vaste klant ingeschakeld kunnen worden. We zijn een open-minded en groeiend bedrijf waar respect en eerlijkheid centraal staan. De meeste van onze kantoormedewerkers hebben bovendien meer dan acht jaar ervaring in de sector.
Een kwalitatieve dienstverlening voor onze klanten en het creëren van een aangename werkomgeving voor onze medewerkers is prioritair. We blijven dan ook investeren om op deze vlakken verder te evolueren. Wij voorzien al onze werknemers van gepaste opleidingen en coaching op de werkvloer en we bieden onze thuishulpen ook alle kansen om hun kennis te optimaliseren; zo beschikken we over een team van werkbegeleiders die hen bijstaan op psychosociaal en familiaal vlak. Deze kwalitatieve dienstverlening bieden we trouwens aan zonder “extra” kosten door te rekenen aan de klanten.
Plus Home Services is steeds op zoek naar gemotiveerde thuishulpen. Geïnteresseerden kunnen zich kandidaat stellen via Aalst@phservices.be of telefonisch op 05360 77 60. Ook mensen die poetshulp wensen, kunnen via deze weg contact opnemen. Wie meer info wenst over de werking van dienstencheques is welkom op het kantoor in de Gentsestraat 153 te Aalst. Nathalie, Steffie en Dorien zullen je met veel plezier verder helpen.