Het gemeentebestuur van Haaltert wil de burgers een nog ruimere dienstverlening aanbieden. De loketten burgerzaken zullen vanaf 1 september 2015 twee extra halve dagen per week open zijn. Vanaf dan zijn de inwoners van de gemeente ook welkom op maandag- en dinsdagnamiddag van 13.30 tot 16.00 uur. De loketten burgerzaken (bevolking – burgerlijke stand – vreemdelingenzaken – rijbewijzen – strafregister) zijn dus vanaf 1 september 2015 geopend:
· elke voormiddag van 9.00 – 12.00;
· maandag- en dinsdagnamiddag van 13.30 – 16.00;
· woensdag- en donderdagnamiddag van 13.30 – 16.00;
· donderdagavond van 18.00 – 20.00;
Deze nieuwe dienstregeling is enkel van toepassing voor de loketten burgerzaken. Voor de overige diensten zijn de openingsuren ongewijzigd. Meer informatie kan altijd verkregen worden via burgerzaken@haaltert.be en op het nummer 053 85 86 03.