Gemeente Haaltert lanceert een gloednieuw meldpunt…

Lokaal bestuur Haaltert lanceert een nieuw meldpunt op haar website. Zo kunnen inwoners eenvoudig een melding doen en worden ze op de hoogte gehouden van de voortgang. Een kapot speeltuig? Sluikstort? Haaltenaars kunnen het vanaf vlot melden via de website.  Met onder meer kleurrijke affiches en banners in het straatbeeld en een opvallende videocampagne op sociale media, werd eind april het gloednieuw meldpunt gelanceerd. Om een melding te doen, surf je vanaf nu naar www.haaltert.be/meldpunt.

“Het nieuwe meldpunt heeft twee grote voordelen”, zegt burgemeester Veerle Baeyens. “Als inwoners iets melden, worden ze vanaf nu via mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Met dit klantvriendelijkere systeem zetten we verder in op een vlotte dienstverlening.” “Het meldpunt is vanaf nu de enige weg om meldingen in te dienen. Zo is het nu heel duidelijk hoe je iets aan de gemeente kan melden. Het resultaat is een vlottere verwerking en afhandeling!”

Met de slogan ‘wees een held en meld’ wijst het lokaal bestuur op ieders verantwoordelijkheid. “De input die via het meldpunt binnenkomt is namelijk belangrijk om samen een beter Haaltert te realiseren”, klinkt het. Vijf inwoners van Haaltert geven als ambassadeur het goede voorbeeld: Laura, Johan, Anja, Saar en Lasse. Je zal hen op verschillende plaatsen zien opduiken doorheen de campagne.

Deel dit bericht via:
Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *