Begin maart kregen de vijftien Vlaamse Logo’s een nieuwe look en slogan ‘Gezondheid Troef’ aangemeten. Tijdens de Algemene Vergadering in maart werd het nieuwe logo al voorgesteld, maar nu was het ook tijd om het grote publiek kennis te laten maken met het nieuwe frisse logo. Vrijdag 23 mei 2014 organiseerde Logo Dender vzw een flashmob op de Grote Markt in Aalst. Samen met de partners en de medewerkers werd er een kort dansje gehouden, waarna het logo op de grond gevormd werd. Dit unieke moment werd vastgelegd door een luchtfoto. Naast een nieuw logo maakt Logo Dender vzw al enige tijd werk van een strategische planning die de richting en besluitvorming van de organisatie zal bepalen. We hebben samen met ons bestuur al heel wat stappen doorlopen. Zo werd er reeds een ‘visie en missie’ opgesteld, waarna we aan de slag gingen met het bevragen van onze stakeholders. Dankzij deze interne analyse kunnen we een correcte SWOT-analyse opmaken, waaruit we onze strategische en operationele doelstellingen formuleren. Begin september 2014 zal de strategische planning bekend gemaakt worden.
ADVERTENTIE
ARCHIEF
Proficiat! Subliem gedaan 🙂