BLSC & Ninia Shopping Center belonen shoppers met prijzen…

Alle klanten in Ninia Shopping Center te Ninove krijgen de komende drie weken bij élke aankoop die ze doen een speciale voucher met daarop een unieke code. Daarmee kunnen ze elke week fantastische prijzen winnen. De vouchers maken deel uit van een ongeziene actie, die shoppers in België en Luxemburg moet stimuleren om opnieuw het plezier van het fysieke winkelen te ontdekken. Het gaat om een initiatief van sectorvereniging BLSC. In totaal nemen maar liefst 61 shoppingcenters en retailparken in België en Luxemburg deel aan de grote ‘Shop & Win’-campagne. Samen zijn ze goed voor bijna 3.000 winkels.

Door de coronacrisis zijn vele klanten de voorbije maanden weggebleven uit fysieke winkels. Hoewel het alweer een tijdje mogelijk is om in alle veiligheid te gaan shoppen, merken vele winkeliers en handelaars toch nog enige aarzeling op bij de consument. Om die twijfel bij de shoppers weg te halen, zet ook Ninia Shopping Center mee de schouders onder de Shop & Win-campagne. Van zaterdag 17 oktober tot en met vrijdag 6 november ontvangt iedereen die fysiek komt winkelen in Ninia een speciale voucher bij elke aankoop. Daarop staat een unieke code die klanten op www.shopandwin.be kunnen activeren om kans te maken op een van de vele prijzen.

Elke week schenkt Ninia aan 10 winnaars een aankoopbon en 1 hoofwinnaar maakt zelfs kans op een professionele fotoshoot. Wekelijks wordt er ook 1 nationale winnaar bepaald die een exclusief prijzenpakket wint ter waarde van maar liefst 5.000 EUR: een culinair weekend met de Boxy’s en Wout Bru, personal coaching van toptrainers of zelfs een huiskamerconcert van muzikant Sioen.

“Je kan steeds heel aantrekkelijke prijzen winnen, zoals een culinaire verwennerij, een huiskamerconcert of een fotoshoot in Ninia. Het loont echt de moeite. Maar in de eerste plaats hopen we natuurlijk dat we met deze actie de mensen opnieuw overtuigen dat het gewoon plezant is om fysiek te komen shoppen. En dat ze zien dat het perfect mogelijk is om op een verantwoorde manier te genieten van een dagje winkelen. Shoppers moeten opnieuw voelen hoe leuk het is om persoonlijk geholpen te worden bij hun aankoop, genieten van de sfeer of er een leuke uitstap van maken.” Kris Van der Veken – Shopping Manager Ninia.

De campagne waar Ninia Shopping Center de komende drie weken aan deelneemt, is een initiatief van de Belgisch Luxemburgse Raad voor Retail en Winkelcentra (BLSC). Zij behartigt de belangen van professionele retail- en retailvastgoedspelers in België en Luxemburg. In totaal nemen 61 shoppingcenters en retailparken in de Belux deel, goed voor meer dan 6.000.000 vouchers die verspreid zullen worden en goed voor 2.891 deelnemende retailers.

De actie start nu zaterdag 17 oktober en loopt nog tot en met vrijdag 6 november 2020. Meer info op www.shopandwin.be

Deel dit bericht via:
Dit bericht is geplaatst in Economie, Publireportage. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *