Wie interesse heeft om de Verkiezing Prins Carnaval en/of de carnavalsstoet 2014 te jureren, kan zich kandidaat stellen. Je kunt je kandidaat stellen om te jureren tijdens
– de Verkiezing Prins Carnaval op 1 februari 2014 en/of
– de carnavalsstoet op Zondag 2 maart 2014
Uit alle kandidaten wordt bij lot trekking een effectieve en een reserve jury samengesteld. De jury voor de verkiezing telt 30 leden, de jury voor de carnavalsstoet 40 leden. De kandidaten die voor 2014 niet worden geloot voor één van deze jury’s komen op een reservelijst en zullen voor de volgende activiteiten persoonlijk uitgenodigd worden om zich kandidaat te stellen. Voorwaarden kandidaten:
– minimum 18 jaar oud zijn;
– geen politiek mandaat uitoefenen;
– lid noch familielid (tot de eerste graad) zijn van een bestaande carnavalsvereniging gedurende 2 jaar voorafgaand aan Carnaval 2014;
– ambtenaar noch familielid (tot de eerste graad of partner) zijn van de organiserende stadsdienst;
– ambtenaar noch familielid (tot de eerste graad of partner) zijn van de adviesraad Feestcomité;
– voeling hebben met Carnaval;
– niet vertoeven in het carnavalsmilieu;
– interesse hebben voor de stoet, voor show, muziek en dans.
Op het inschrijvingsformulier vragen wij ook kort je motivatie toe te lichten en een pasfoto toe te voegen. Hoe inschrijven?
Vul het inschrijvingsformulier (beschikbaar op website van de stad) in en stuur het vóór Vrijdag 8 november 2013 naar: dienst Evenementen p.a. Grote Markt 3 9300 Aalst of fax het naar 053 73 22 45 of mail het naar kim.woolley@aalst.be Vermeld duidelijk het onderwerp van de kandidatuurstelling op de briefomslag of in het mailbericht, geef aan voor welke jury(‘s) je je wil opgeven en leg uit waarom je dit wil doen. De kandidaten zullen uiterlijk tegen 6 december 2013 op de hoogte gesteld worden of zij deel zullen uitmaken van de jury voor één of meerdere activiteiten.