Morgen ontvangen een kleine 37.000 brievenbussen op Aalst het gloednieuwe stadsmagazine ‘CHIPKA’. Denderend Aalst is niet meer. Gisteren werd door de dienst communicatie van de stad Aalst, het nieuwe concept voorgesteld aan pers en publiek. Het wordt vanaf heden maandelijks een 52-pagina’s dik magazine, boordevol nieuws aangaande allerhande verschillende rubrieken. Er is deze keer ook vooral veel aandacht besteed aan een hedendaagse en aantrekkelijke lay-out, die volledig in de lijn ligt van de nieuwe huisstijl. Een frisse look nodigt meer uit tot lezen en geeft CHIPKA een hoge bijhoudwaarde. De cover van het eerste nummer toont prins carnaval 2015 Joeri Mens op een wel heel opmerkelijke wijze. CHIPKA is een korte, krachtige roepnaam die klinkt als een klok. CHIPKA bekt goed, is op en top Aalsters en verwijst ook naar het voormalige stadseiland dat grenst aan het Werfplein. CHIPKA verschijnt elke laatste vrijdag van de maand, met uitzondering van de maanden juli en augustus. Om de zomermaanden door te komen verschijnt er eind juni wel een vakantie-editie, met daarin de focus op alle zomerevenementen in Groot-Aalst.
ADVERTENTIE
ARCHIEF